-Op de letterschrijfkaarten staat een grote letter, een kleine letter, een plaatje en een woordje. Ook voor kinderen die al kunnen lezen blijven de kaarten daardoor interessant.
-Spelenderwijs ontdekken kinderen de letters van het alfabet door de kleurrijke illustraties en het overtrekken van de letters.
-Voorbereidende schrijfopdrachten voor de allerkleinsten.
-Stimuleert de ontluikende en/of beginnende geletterdheid.
-Door de uitwisbare stift kunnen kinderen de schrijfkaarten steeds weer gebruiken: met de dop is alles in een handomdraai weer schoon.
Leerdoelen:
- Ontwikkeling van het zelfbeeld
- Herkennen van emoties
- Gevoelens onder woorden brengen
Over de serie: Woezel & Pip
Deze vrolijke hondenvriendjes helpen je kind beter rekenen, schrijven, taal & lezen. Alle materialen uit de serie Woezel & Pip van Zwijsen sluiten 100 % aan bij wat je kind leert op de basisschool.
-Spelenderwijs ontdekken kinderen de letters van het alfabet door de kleurrijke illustraties en het overtrekken van de letters.
-Voorbereidende schrijfopdrachten voor de allerkleinsten.
-Stimuleert de ontluikende en/of beginnende geletterdheid.
-Door de uitwisbare stift kunnen kinderen de schrijfkaarten steeds weer gebruiken: met de dop is alles in een handomdraai weer schoon.
Leerdoelen:
- Ontwikkeling van het zelfbeeld
- Herkennen van emoties
- Gevoelens onder woorden brengen
Over de serie: Woezel & Pip
Deze vrolijke hondenvriendjes helpen je kind beter rekenen, schrijven, taal & lezen. Alle materialen uit de serie Woezel & Pip van Zwijsen sluiten 100 % aan bij wat je kind leert op de basisschool.
ISBN/artikelnr. | 9789048738274 |
---|---|
Titel | Woezel & Pip abc schrijfkoffer |
Uitgever | Zwijsen |
Methode/Serie | Woezel en Pip |
Groep/Niveau | Groep 1, Groep 2, Groep 3 |
Vak | Sociaal-emotionele ontwikkeling |
Leerlijn/Vaardigheden | Diverse vaardigheden |
Soort | Spel |
Bindwijze | Boek |
Boeksoort | Algemeen |
Voorraadstatus | Leverbaar 2-5 werkdagen |
Verzendmethode | Dit product past niet door de brievenbus; wordt als pakket verstuurd. |