E: klantenservice [at] schoolboekenthuis.nl T: 085 - 4010150

Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat

Programmeren kun je leren 3

€ 12,00
.

Leverbaar 2-5 werkdagen

Wat als? In deel 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met ‘als’ inbouwt. De 'if'-instructie is heel belangrijk als je programmeert. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Je werkt met Scratch, Python en Sprites. Je schrijft een quiz-programma in Python en smeert een robotboterham! Ook de hulprobots zijn in dit deel weer van de partij.

Programmeren kun je leren 3

Dubbelklik op de afbeelding voor groot formaat

Uitzoomen
Inzoomen

  • Programmeren kun je leren 3
  • Programmeren kun je leren 3
In boek 3 verkennen kinderen het concept 'selectie'. Ze gebruiken Scratch om een quiz te bouwen en combineren selecties met variabelen, om daarmee scores toe te voegen aan hun quiz. Door eigen programma's in Python te schrijven leren de kinderen hoe je programmeerbibliotheken kunt gebruiken voor het geven van instructies.
ISBN/artikelnr. 9789461754158
Titel Programmeren kun je leren 3
Uitgever Corona
Methode/Serie Programmeren kun je leren
Groep/Niveau Groep 6, Groep 7, Groep 8
Vak Natuur en techniek
Leerlijn/Vaardigheden Programmeren
Soort Werkboek
Bindwijze Boek
Boeksoort (basis) schoolboek / studieboek
Voorraadstatus Leverbaar 2-5 werkdagen

Heb je een vraag over Programmeren kun je leren 3

Vul onderstaand formulier in. We beantwoorden deze binnen 1 werkdag.




Nieuwe producten